Verhuur

Veelzijdige monumentale locatie in het hart van Groningen

De Akerk is een veelzijdige monumentale locatie in het centrum van de stad Groningen. Haar prachtige architectuur biedt een unieke setting voor jouw evenement!

Naast de eigen culturele programmering van de Akerk is het mogelijk deze wonderschone historische locatie te huren voor het organiseren van diverse evenementen. Dankzij het licht en de bijzondere indeling van het gebouw, is er meer mogelijk dan je van een middeleeuwse kerk zou verwachten. Het is een zeer aantrekkelijke keuze voor diners, recepties, congressen en symposia. Concerten, beurzen en informatiemarkten trekken er veel publiek. Dat komt mede door de ideale ligging, midden in het levendige hart van Groningen. Daarnaast is de Akerk heel goed bereikbaar. Station Groningen, parkeergarages en bushaltes liggen op loopafstand.

Een evenement in de Akerk is uniek. Onze medewerkers bieden u graag de service en maatwerk om uw evenement tot een succes te maken. Neem contact met ons op via info@akerk.nl en vraag naar de mogelijkheden!

Het Schip

Het Schip. Een grote, sfeervolle en open ruimte. Ideaal voor vele soorten bijeenkomsten, evenementen of concerten.

Het Koor

Het Koor. Een mooie omsloten ruimte, met prachtige lichtinval en een intieme sfeer.

Heeft u vragen? Wilt u overleggen wat de mogelijkheden zijn? Laat het ons weten.