Dubbelbloed Erfgoed

Akerkhof 2
25 jun. 2022
20:00 uur

Over wortels, of juist het gebrek daaraan. Over domme vragen, onnozele aannames en hilarische misverstanden. Over identiteit, en hoe dat een continu spel petje-op-petje-af is. Omdat je soms het ene, en soms het andere bent.

In de Akerk vertellen hobby-antropoloog en cultureel ondernemer Chjanoy Kromowidjojo, schrijver Karin Sitalsing, kunstenaar Esli Tapilatu, schrijver Etchica Voorn en dichter Rudo Walker over hun mélange en wat die voor hen betekent.

Tussen de voordrachten door treedt muzikant Arnold Veeman op. Chjanoy Kromowidjojo draait kasekomuziek bij de borrel. De presentatie van de avond is in handen van spoken-word-artiest Cissy Joan, die zelf ook een gedicht voordraagt.

19:30 uur Inloop
20:00 uur Aanvang voordrachten
21:15 uur Borrel en napraten

Tickets

Tickets via akerk.nl en aan de deur. Stadaard ticket 4,50 euro, Stadjerspas 2 euro.